14 Mayıs 2008 Çarşamba

Sebze Suyu

Geçen hafta bir süper markette dolaşırken test standlarından birinde ilginç ürünler dikkatimi çekti.Hiç huyum değildir aslında ama kendimi alamadım işte.Gittim bende denemek istiyorum dedim.Ürünün adı sebze meyve suyu. Yani meyve suyu görünümünde içinde hem meyve hem sebzelerin sularının olduğu ve renginin bir garip olduğu içecek.Arkadaşım yeşil renkte olanı bense kırmızı renkte olanı denedik.Bir yandan içerken bir yandan da içinde efendim kereviz havuç şeftali soğan gibi şeylerin olduğunu kutunun üstünden okuyoruz.Şahsi fikrimi sorarsanız tadı hiç bana göre değil hatta arkadaşım baya bir kötü oldu içince.Aynı şekilde meyve sularının tadlarına alışmış olan damaklarımızın kolay kolay kabul etmeyeceği bir tat diyebilirim.Ancak şu da kesin ki,içerdiği vitaminler ve katkısız olması diyet yapan ya da formunu korumak isteyen bayanların ilgisini çekebileceğini düşünüyorum.(Bu arada firmanın adı tat. Yani bilinen ve kalitesine güvenebileceğimiz bir marka.)

Hiç yorum yok: