23 Nisan 2008 Çarşamba

Pizzaya gel!! Ama nereye?

Pizza yapmak sanattır. Türkiyede hemen hemen her küçük kafe bile artık menülerinde pizza bulundurmakta. Siz pizzayı oralardan mı yoksa sadece pizza üzerine yemek servisi veren firmalardan mı yersiniz?Peki pizza markaları bu işte en iyisi ise neden pizza hut gibi bir firmanın izmirde sadece 2 adet restorantı var? Geçen gün arkadaşlarla tartışırken ben bir pizza seven olarak duydum ki en güzel pizza kimilerine göre Pizza Hut'mış. Benimde sınırsız pizza kampanyasının çok beğenildiğini bildiğim Pizza Hut'ın hangi semtlerde olup bi gidip yiyeyim diye araştırasım geldi. Baktım ki izmirde sadece 2 adet şubesi varmış. Daha çok istanbul ve ankarada şubeleri bolca bulunan bu firmanın izmirde neden 2 adet şubesi olduğuna anlam vermiş değilim. Hemde bu şubelerin biri balçovada diğeri ise karşıyakada. Yani benim gibi üçyol-konak civarı oturan insanlar için uzak sayılabilecek bir yerdeler. Buna karşılık diğer dev pizza markaları izmirde daha kolay ulaşılabiliyor.Örneğin Dominos Pizza İzmir'de 11 adet şubesi, Pizzapizza'nın ise İzmir'de tam 31 adet şubesi varmış ve bence bu gerçekten çok güzel bir strateji. Sen gel İzmir gibi Türkiye'nin 3. büyük ve gerçekten hatırı sayılır bir bir genç nüfusa sahip olan bu kente 2 tane şube aç.(tabi daha çok genç nüfusun tükettiği bir yiyecek olması göz önünde bulundurulmuştur)
Burdan Pizza Hut yöneticilerine sesleniyorum izmirde daha çok şubenizin olmasını isteyen gençler olarak haydi izmire!!!
Not: Veriler firmaların internet sitelerinden alınmıştır.

1 yorum:

Melike Demirbağ Kaplan dedi ki...

Pizza Hut bence Türkiye pazarında yayılmak falan istemiyor, sadece "ismim olsun" gibi bir anlayışa sahip. Belki hedef kitlesi itibari iledir, bilemiyorum.