9 Nisan 2008 Çarşamba

Lg ve Cep Telefonları

İki sene önce gazetede Lg’nin P7200 modelinin bir reklamını görmüştüm.Siz fotoğraf makineniz ile arama yapabiliyor musunuz ? diyordu bir tane eski model telefona p7200 modelin bütün özellikleri donatılmıştı. Mp3 ile, bilgisayarla, fotoğraf makinesiyle, vb. bu reklam beni o kadar etkilemişti ki üniversite hediyesi bahanesiyle her yerde bu telefonu aradım. Halbuki yaptığım çok yanlış bir şeymiş. Lg’nin telefon sektörüne yeni girdiğini ve bu sektörde çok deneyimsiz olduğunu bilmiyordum. Telefonu kullandıkça birçok arızayla karşılaştım. Pili bir gün bile dayanmıyordu, uzun süre telefonda konuşamıyordum, mesaj atamıyordum, bir de üstüne kapak kısımları tamamen soyulmuştu. Çok sinir olmuştum. Çok büyük bir hayal kırıklığına uğradım. Defalarca servise gitti. Fabrika hatası olduğunu kabul ettiler. Kapağını ve pilini değiştirdiler ama şikayetlerim bir süre sonra tekrar başa döndü. Lg'nin diğer modellerini kullanan arkadaşlarımla da konuştuğumda şikayetlerin çoğunu onlardan da duydum. Telefonlarda inanılmaz bir estetik var ama hemen hemen hepsi çok fazla arıza yapıyor. Şu anda Samsung kullanıyorum ve bence çok yakın bir zamanda şu anda market lideri olan Nokia'nın yerine geçecektir. Çünkü hem rakiplerine göre daha ucuz, daha estetik ve özellikleri daha fazla. Kullananların çoğundan da çok iyi tepkiler alıyor ve çok fazla tercih ediliyor. Bu da onların doğru yolda olduklarının göstergesidir.

1 yorum:

Melike Demirbağ Kaplan dedi ki...

Samsung bu sektörde hızlı bir çıkış yakaladı gerçekten, hem estetik hem de fonksiyonel tasarım boyutunda da kullanıcıya beklediğini veriyor gibi görünüyor. Nokia "combo menu" mantığıyla iPhone'la savaşırken, Samsung aradan sıyrılıp Nokia'yı hiç beklemediği bir yerden vurabilir. Gibi geliyor bana.