19 Mart 2008 Çarşamba

Gülen Boya ve Ajda Pekkan

Durak bordlardaki gülen boya markasının altında gülümseyerek poz vermiş Ajda Pekkan’ı gördüğümde doğrusu bir hayli şaşırmıştım ve arasındaki bağı çözememiştim. Halkın bayıldığı ünlülerin reklamlarda müşteri çekmek için kullanılmasını hep eleştirmişimdir, dolayısıyla da bu ürünleri sadece o ünlü kişi kullandığı için alanları da… Televizyonda Gülen Boya’nın reklamını gördükten sonra işin özünü anladım ve hatta verdiği mesajı beğendim de ‘ Yıllarca genç kalan boya’… Tıpkı anneannem yaşında olup benden daha enerjik gözüken Ajda Pekkan gibi… Mediacatonline’da okuduğum bir makaleyle reklamın asıl amacının boyacı ve nalburların yansıra kadınları da hedef kitle olarak seçmeleri ve onlara boyanın yaşamlarının bir parçası hatta bir yaşam tarzı olduğunu göstermek olduğunu anladım. Bence asıl amaç boyanın çok uzun zaman boyunca kalıcı olması, akıp bozulmaması gibi gözüküyor. Son olarak Ajda Pekkan bu kadar genç kalmayı, yaşlanmamayı büyük bir oranda sahip olduğu servete borçlu olduğunu düşünürsek bu da benim aklıma, “bu boyanın diğer boyalara oranla daha mı pahalı acaba?” sorunsunu getiriyor…

1 yorum:

Melike Demirbağ Kaplan dedi ki...

Ama genç kalmak mesajını çok net veriyor, hakkını yememek lazım.