24 Mart 2008 Pazartesi

Ekim ayında, Türkiye için yatırım planlarını anlatan bir makalede, internet devi Google, ülkemizde yüksek internet kullanımına rağmen internet reklamcılığının sadece 4.5% olduğunu ve hedeflerinin bu oranı yükseltmek olduğunu açıklamıştı.
Geçtiğimiz aylarda piyasaya sürülen Digitürk Plus sayesinde artık televizyon izleyiceleri reklam izlemek zorunda kalmıyorlar. DVR teknolojisi, izleyicilerin sevdikleri dizileri kolaylıkla kayda alıp reklamları ileri sarabilmelerini sağlıyor. Herhalde Digitürk plus'ın kullanımı arttıkça reklamcılık sektörü en yoğun faaliyet gösterdiği medya aracı olan televizyondan, zaten hızla büyümekte olan internet ve mobil telefon reklamcılığına yönelecektir.
Bu yönde bir değisimi hızlandırabilecek bir başka yenilik ise, televizyon kanallarının dizilerini internet (tv yayınından bir gün sonra başlatarak) üzerinden ''stream'' etmeleri olacaktır.

Hiç yorum yok: